Om oss

Vi är två goda vänner som 2022 bestämde oss för att följa vår dröm och starta en restaurang tillsammans i skärgården utanför Göteborg. Samtidigt studerar vi vid Handelshögskolan i Göteborg och har kombinerat vår passion för restaurang och företagande i detta spännande projekt. Med våra olika erfarenheter och idéer har vi skapat en unik restaurang med en egen personlighet och charm. Kom förbi på något att äta eller dricka så berättar vi gärna mer!